Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T21:20:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
175 
a, b - nr cautate 
a+b = 175 
 ( a, b) i.p ( 2 , 3)= a/ 1/2=b/1/3=k => a=1/2k
b=1/3k
=> 1/2k + 1/3k= 175 ( aducem la acelasi numitor -6)
3k + 2K = 1050
5k=1050|:5
k=210 => a = 210x1/2=105 => b = 175-105=70 

Multumesc chiar apreciez dar acolo unde ai scris a/1/2= b/1/3 este fracte, adica a supra 1 supra 2 = b supra 1 supra 3 atat nu am inteles
da
2014-03-04T22:42:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca cele doua numere sunt x si y, atunci 2x=3y⇒x=3y/2,
care inlocuit in x+y=175, conduce la
3y/2+y=175
5y=350
y=70⇒x=175=70=105.