Răspunsuri

2014-11-06T16:30:06+02:00
Cer -vazduh Poveste - basm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T16:31:52+02:00
Cer-bolta,firmament figuratiy- aer,vaduh,atmosfera,eter    poveste-naratiune,basm,istorie,istorisire sau nascocire,minciuna,scornitura
Cer- firmament, bolta cereasca, rai, providenta, divinitate.
Poveste- a arata, a povesti, a istorisi, a infatisa, a nara, a prezenta, a spune, a relata.