Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T16:30:44+02:00
Aria rombului este : (D*d):2= (16*12):2= 192:2=96cm²

D=diagonala mare
d=diagonala mica 

unde am scris impartit la 2 , vine defapt supra 2( adica 16*12 supra2)  .. la fel unde am scris 192:2 vine 192 supra2
   
mersi mult
cu placere. Poti aplea la mine daca mai ai probleme.. Ce clasa esti?
2014-11-06T16:33:31+02:00
Aria rombului se calculează cu formula asta: diagonala 1 inmultit cu diagonala2 totul supra 2..... In cazul tau se calculează in felul urmator: 16*12 totul supra 2 ..simplifici cu 2 si iti ramâne 16 *6=96