Răspunsuri

2014-11-06T16:19:58+02:00


                                                        Vara

Vara calba a venit!Ghemul solar galbui ne incalzeste.Parfumul florilor rosii,albastre,galbene,roz,violet ne imbata mai bine ca  niciodata!Vara vine in rochia ei turquaz cu zanele:Padurii,imbracate in verde,Cerului,au rochite albastre,animalelor,maro,negru,portocaliuroșu,Curcubele cu cele sapte culori :Rosu oranj galben vredealbastru indigo si violet ne incanta ochii

Iubim varea!

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T16:22:11+02:00
              Vara

Vara este anotimpul meu preferat. Zana primavara a disparut de pe tronul Batranului An. Zana vara, in rochia ei verde decorata cu floricile rozalii si cu bagheta ei fermecata sub forma unui nufar. Mi-o imaginez cu parul auriu, cu cercei ca niste trandafiri si cu niste pantofi de cristal.
In primul rand, ma bucur ca a venit vara deoarece aduce cu ea o vacanta frumoasa si indelungata.
Soarele galben-auriu straluceste pe cer, razele sale calduroase atingand florile. Cand soarele oboseste, mareata luna, alba cu nuante de rosu cu albastru.
De-abia astept, sa ma duc la plaja, sa mi se faca pielea maronie de la bronz.
Abia astept sa ma relaxez.

2 4 2