Răspunsuri

2014-11-06T16:07:13+02:00
Y1+y2+y3
10t=10t
20t-10t=10
3t+4t+7,5t
3+10t+10t+7,5=332,3
de unde y3,de unde 7,5..? oricum rezultatul trebuie sa fie A=5 cm.
La mn in manualul de a VIIII asa mi-a zis profa ca-i corect
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T18:21:31+02:00
Oscilatiile sunt perpendiculare (pentru ca functiile sin si cos sunt defazate cu \pi/2).

Iar in acest caz amplitudinile se compun dupa teorema lui Pitagora de la geometrie de clasa a 6-a:

A=\sqrt{3^2+4^2}=...
1 5 1