Transformati masuri de unghi :
12 grade = .............. minute
10 grade 5 minute=...............secunde
2 grade 3 minute 4 secunde= .................. secunde
15 grade 4 minute=................... secunde
180 grade 10 minute=......................... secunde

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T16:13:38+02:00
12 g= 12g*60=720m
10g5 min=10g*60=600min+5min=605min*60=36300s
2g3min4s=120min+3min=123min=123min*60*4s=7384s
15g4min=15g*60=900min+4min=904min*60=54240
180g10min=180g*60=10800min+10min=10810min*60=648600s

g--inseamna grade
min--inseamna minute
s--inseamna secunde
*--insemna inmutire


3 5 3
2014-11-06T17:02:47+02:00
1 grad are 60 de minute 60 minute= 60 secunde 
12grade x60 minute=720 de minute

10 gradex60minute =600 minute+5 minute=605minute

2 grade x 60 minute=120 minute   120 minute x 60 secunde=7200 secunde+4 secunde=7204 secunde

15 grade x 60minute= 900 minute+4 minute=904 minute x 60 secunde= 54240 secunde

180 grade x 60 minute=10800 minute +10 minute=10810 minute x 60secunde= 648600 secunde