Răspunsuri

2014-11-06T15:39:22+02:00
1.Avea un cerc pe suflet,ce se intorcea mereu,mereu...
2.Voi incerca a indrepta relieful inimii tale!
3.In tensiunea iernii,nici gandul nu mai ajungea!
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T15:40:59+02:00
Era batjocorit de cercul de prieteni al adolescentului.
Aceasta idee iese in relief.
Il pivea cu tensiune pe noul venit.

sper ca ti-am fost de ajutor! :)

9 4 9