Răspunsuri

2014-11-06T15:44:38+02:00
Eu cu calul meu Ioana ,frumos armasar m-am pornit intro noapte in cautarea urmelor ramase de calareti ce aseara au indraznit sa dea foc la satul Mihaileni . am tot mers si am mers pina am dat de o fintina , pe corlate era o bucate de haina rupta...o fi de la vreun calaret , insetat care din intimplare so fi inspaimintt auzind zgomot in departare?ar putea fi un indiciu ,am mai mers putin si am hotarit sa innoptez l ao casuta nu departe de izvor ,inauntru lumina era aprinsa dar nici are de om ,focu ardea in semineu , so fi poposit calaretii pe vreo 2 oree ? pe masa o pipeniera ,pe marginea scaunului o pereche de manusi ,astfel am iesit afara si am observat urme,mam hotarit sa nu innoptez dar sa pornes mai departe spre urme ,am mers asa 2 zile cu popas desigur in onoarea de ami apara cinstea satului meu  Mihaileni.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T15:56:41+02:00
Era o zi obisnuita in evul mediu.Cavalerul Mike si calul sau,Riky se antrenau pentru turnir. Dar dintr-o data .....Riki a fugit.Cavalerul Mike il urmareste pana in padurea farmecata.Noaptea se lasa ,asa ca cavalerul Mike s-a oprit la un copac.Din acel copac a sarit o vrajitoare.Cavalerul scoate sabia si spune: -Cine esti?Ce cauti aici? -Bunule cavaler,eu sunt o vrajitoare batrana si nu vreau sa iti fac rau. -Te cred ! Asa ,dimineata vrajitoarea l-a ajutat pe cavaler sa isi caseasca calul. Toti s-au intors la castel.Cavalerul Mike a caticat turnirul si inima printesei. Toti au trait fericiti pana la adanci batraneti! Sper ca te-am ajutat.
3 4 3