Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T20:57:06+02:00
As vrea o casa de sticla
o vara cu zapada 
Pe-afara sa se vada
Doar raze de soare pe-o bucla
o bucla de lumina 
o floare si-o albina 
toate anotimpurile sa fie
intr-o carte de filozofie 
totul sa fie simplu
cu un inteles amplu
am scris si eu ce mi-a venit pe moment sper ca te-am ajutat
15 4 15
multumesc frumos
npc daca ti-a fost de ajutor te rog voteaza-l ca find cel mai bun...
BA NU CITESTEL SI PE AL MEU!!!!!!!!!!!!!!!!!1TE ROOOOOOGGGG!
2014-03-04T21:07:26+02:00
                                            As vrea ...... sa cant !!
Gandurile mele sunt sa cant sda am o casa mare de sticla dar din pacate este doar un viis care se termina repede.
Visul meu a inceput asa : era o zi frumoasa der vara care aud la televizor un cantec si pe loc la-m memorat am estit afara si am inceput sal cant  si tuturor le placea.
Bubuzele , pasarile si ramurile copaciler se apleca catre cantecul meu amunzat ...toata lumea era a mea ...
Toata natura inverzia cu vocea mea plapanda !!!
Dar cand ia-m spus mamei despre visul meu... a zis ca nu are bani !!! Gandul meu sa spulberat ... dar mama vazanduma intristata mi-a dat speranta sa merg mai departe .......
DE AICI MAI SCRII SI TU CEVA !!!!!!CRED CA TIAM FOST DE AJUTOR!!!1
3 2 3