Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T15:26:08+02:00
Calcaiul lui Ahile =Ahile a murit nimerit de o sageata in calcai.Expresia semnaleaza punctul slab al unei persoane, locul vulnerabil
intraductibil= nu poate fi tradus dintr-o limba in alta
firul Ariadnei=un fir conducător care serveşte la ieşirea dintr-o incurcatura
cutia Pandorei=trebuie sa cercetam cu grija lucrurile ascunse si sa ne controlam curiozitatea.





1 5 1
2014-11-06T15:26:27+02:00
Calcaiul lui Ahile serveste ca o expresie atunci cand ai un punct vulnerabil.
Intraductibile sunt cuvintele,expresiile,propozitiile,etc., care nu pot fi traduse dintr-o limba in alta.
Firul Ariadnei- un fir conducător sau calauzitor care serveşte la ieşirea dintr-o situaţie sau problema încurcată.
Cutia Pandorei- când cineva spune că s-a deschis cutia Pandorei se refera la faptul că anumite lucruri rele se vor întâmpla datorita faptului ca s-a facut ceva ce nu ar trebui să  se facă și astfel consecintele negative urmeaza sa apara,sau niste urmari neprevazute.

sper ca ti-am fost de ajutor!
:)