Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T15:12:18+02:00
Elevul primise o carte de la colegul sau.
Inginerul avea o carte de vizita.
Limba romaneasca este ceva sfant pentru tara noastra.
Limba este un organ de simt.
Cineva a batut la usa. (ciocanit)
Mihai il va bate pe Radu la sah. 9invinge)
Miruna savarsi misiunea de al ajuta pe fratele sau. (a termina)
Printul se savarsi. (a muri)
11 4 11
2014-11-06T15:18:32+02:00
A imprumutat acea carte, de la biblioteca.
A dat cartea de identitate spre a fi ferificata

Limba lui era impleticita, atunci cand vorbea.
A inceput sa pronunte corect unele cuvinte din limba romana.

A batut copilul la football cu 1-0.
Vantul batea incet, miscand frunzele adormite.

A savarsit o mare catastrofa asupra caietului de matematica.
I-a savarsit, pentru a nu mai fii pusi in multe chinuri groaznice.

Sper ca te-am ajutat! :)
4 4 4