Subliniaza cuvantul polisemantic din exemplele urmatoare :Functionarul face de serviciu 8 ORE.
Pictorul face un tablou .
Ionel face galagie .
Elevul face exercitiul de gramatica .
Zidarul face case.
Copiii fac liniște. Înlocuieste verbul polisemantic a face (din exemplele de la exercitiul anterior) cu sinonime corespunzatoare continutului, pentru a evita repetarea aceluias cuvant.

2

Răspunsuri

2014-11-06T14:50:25+02:00
Cuvântul polisemantic este a face
Pictorul desenează un tablou.
Elevul rezolvă exercițiile.
Zidarul construiește case.
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T14:55:32+02:00
Functionarul lucreaza 8 ore la serviciu
pictorul executa un tablou
ionel creeaza galagie
elevul efectueaza exercitiul la gramatica
zidarul construieste case
copiii savarsesc linistea

9 4 9