Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T13:43:54+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A:6=b si rest b
a=6b+b=7b
b={1,2,3,4.....}
a={7,14,21,28.....}
1 5 1
2014-11-06T13:44:13+02:00
Restul trebuie sa fie mai mic decat impartitorul care la noi este 6.
atunci avem d:6=5r5  ; d=6x5+5  ; d=30+5 ; d=35
                   d:6=4r4  ; d=6x4+4  ; d=24+4  ; d=28
                   d:6=3r3  ; d=6x3+3  ; d=18+3  ; d=21
                   d;6=2r2  ; d=6x2+2  ; d=12+2  ; d=14
                   d:6=1r1  ; d=6x1+1  ; d=6+1   ;  d=7

deci nr sunt :7, 14, 21, 28, 35