Răspunsuri

2014-11-06T13:25:11+02:00
Denumirea cartii ,autorii,eitia
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T13:40:00+02:00
 Informatiile pe care le gasim pe prima coperta a unei carti (coperta 1) sunt :
1,Titlul cartii
2.Autorul /autorii cartii
3.Editura, sigla editurii
Optional : o imagine sugestiva continutului cartii
 
 Informatiile cuprinse pe a doua coperta a unei carti (coperta 2) sunt :
1. Cteva informatii despre continutul cartii, sau chiar un citat din continutul acesteia
2.Cateva informatii despre autor, foto
3.Editura
7 4 7