Intr-un oras sunt conectati la internet 728 423 clienti. Dintre acestea, 435 412 au varsta cuprinsa intre 14 si 18 ani, cu 269 873 mai putini au varsta intre 19 si 25 de ani, iar restul au varsta peste 25 de ani . Cati utilizatori au varsta peste 25 ani ?
Ajutati-ma va rog frumos !
Multumesc.... :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T13:28:54+02:00
1). cati clienti au varsta intre 19 si 25?
435412-269873=165539
2).cati  clienti au peste 25 de ani ?
728423-435412-165539=127472
3 5 3
2014-11-06T13:34:10+02:00
435412-269873=165539 clienti cu varsta intre 19-25
435412+165539=600951 clienti cu varsta intre14si18 si 19si25
728423-600951=127472 clienti cu varsta peste 25 ani
2 4 2