Răspunsuri

2014-11-06T13:11:13+02:00
A+B+C=32728
A+B=22292
B+C=20004

INLOCUIM IN PRIMA ECUATIE SUMA A+B SI OBTINEM
22292+C=32728
C=32728-22292=10436
B=20004-10436=9568
A=22292-9568=12724

10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T13:20:39+02:00
1.Care  este al treilea nr? 32728-22292=10436  2.Care este al doilea nr? 20004-10436=9568 3.care este primul nr? 22292-9568=12724  proba 10436+9568+12724=32728
16 4 16
Deci care este corect?
sunt doua moduri diferite,dar aceiasi rezolvare
depinde cum vrei