Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T12:50:24+02:00
Studiază
lucrează
recompensează
utilizează
utilizează
a agăța
3 4 3
2014-11-06T13:01:56+02:00
Invata-studiaza,pregateste,instruieste,sfatuieste.  munceste- lucreaza,trudeste,preocupare.  rasplateste-recompensare,despagubeste. a folosi- a utiliza,a intrebuinta,a uza. a prinde-a apuca,a lua,a inhata,fiigurativ a percepe,a intelege,a sesiza
2 5 2