Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T12:25:42+02:00


18+18+18=54 sper ca te-am ajutat



A SI NU STII CE INSEAMNA ALGEBRIC?
NAI FACUT CLASA5?
ALGEBRI CUM SE FACE IN CLASA5
Eu nu te-am intrebat ce inseamna algebraic ! eu te-am intrebat cum vrei sa-ti raspund ......si fii mai explicabila pe viitor
DA SIGUR! DACA ASA A SPUS PROFA
2014-11-06T12:41:20+02:00
Se face prin reprezentare grafica
---------------
---------------(---------------18)---------------)
18÷2=9
9×3=27
un cos=9
alt cos=27
proba·27÷3=9
27-9=18
DA STII ALGEBRI?
SI VINE ASA---------(-----------)-----------+18) SI APOI --------