Diferenta a doua nr.este 400.Scazatorul este cu 131 mai mic decat diferenta.Care este descazutul? Se dau nr.
;904,108,207,405,808,303,204,500,305,309. Afla diferenta celor mai mari doua numere. Afla suma celor mai mici trei numere.

2

Răspunsuri

2014-11-06T12:01:03+02:00
A-b=400
b=400-131
b=269
a-269=400
a=400-269
a=131

Diferenta celor mai mari:
904-808=96
Suma celor mai mici 3 numere:
108+204+206= 518
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T12:13:39+02:00
A-b=400
b=400-131
b=269
a-269=400
a=400-269
a=131

Diferenta celor mai mari:
904-808=96
Suma celor mai mici 3 numere:
108+204+206= 518
1 5 1