Răspunsuri

2014-11-06T11:48:18+02:00
Daca ai aceeasi baza, si inmultire atunci puterile se aduna.

5^4*5^10=5^14

Daca ai aceeasi baza si impartire atunci puterile se scad

6^8:6^5=6^3

Daca ai un numar ridicat la o putere in paranteza, si apoi ridici paranteza la putere atunci baza se pastreaza si puterile se inmultesc

(7^2)^8=7^16
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T12:26:22+02:00
Deci... sre exempu ai 2 la puterea a 2-a. Daca nu le stii pe derost, poti sa le inmultesti, adica puterea arata de cate ori inmultesti numarul. mai exact 2 la puterea a 2-a este 2 ori 2 adica inmultesti 2 de 2 ori cat iti arata puterea, egal cu 4 si tot asa...

Sper ca ti am fost de ajutor!
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
a stai ti a mai spus cineva mai sus...
ma rog...