Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T11:41:37+02:00
2 la putera 3 * 2 la puterea 7= 2 la puterea 10 ,deoarece la inmultire se aduna puterile :)
si tot aceste calcule sunt cu sacdere si impartire
mai am doua :)
la impartire scazi puterile
si la scadere ?
il dai factor comun pe 2 la peterea 3(1+ 2 la puterea 4)
2014-11-06T11:41:38+02:00
A=2^3+2^7 a=2×2×2+2×2×2×2×2×2×2 a=8+128 a=136 Sper ca e corect