Răspunsuri

2014-11-06T11:16:27+02:00
A+b=103
b +5=a:5
b=(a:5)-5
a+[(a:5)-5]=103
a+(a:5)-5=103
a+(a:5)=98
a+a/5=98
5a+a=490
6a=490
a=490/6

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
nu l-am mai scazut pe5
a+a/5-5=98 nu s-a imprimat si nu am vazut
a+a/5-5=103,a+a/5=108,5a+a=540,6a=540,a=90
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T11:49:58+02:00
A+b=103
b+5=a:5  b=a/5-5 
a+a/5-5=103 aducem la acelasi numitor 5a+a-25=515
6a=515+25
6a=540 a=90
b=90:5-5=18-5=13
a=90 b=13
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
cu placere