Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T11:52:44+02:00


E o poveste moralizatoare care atrage atentia asupra greselilor pe care le face omenirea cu energia nucleara. Sub forma unui dialog, Extraterestrii, care se pare ca ne urmaresc evolutia, se mira de noi oamenii ca nu stim sa ne aparam planeta si ca se fac experimente nucleare chiar pe Terra. Titlul nu este cu Substrat ci pur si simplu explica in cateva cuvinte cata inteligenta este risipita in van pentru nu suntem in stare ca specie sa gestionam stiinta cu posibilitatile ei nelimitate.

Nu este exclus ca in povestire sa existe un dram de adevar privind existenta unei specii superioare, dar sigur este adevarat ca ceea ce facem cu planeta noastra nu ne poate aduce decat distrugere.


2 5 2
2014-11-06T13:00:37+02:00
EiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiAutorul incearca prin acest text sa ne expuna pericolul iminent, probabil inevitabil de producere a unuei catastrofe de proportii gigantice ce va lasa in urma un Pamant ostil vietii, dupa ce, bineinteles dupa disparitia celei existente.
Criteriul evolutiv de baza pentru inscrierea in cadastrul galactic, descoperirea energiei termo-nucleare este unul dintre cele mai mari si utile descoperiri din istoria omenirii.

Din pacate, in mana unor lideri ignoranti, aceasta tehnologie s-a transformat in bombe ce au ajuns mijloace de manipulare si dupa situatia tensionata la care s-a ajuns, este indreptatit sa credem ca al treilea razboi mondial sa curme existenta glorioasa a pamantenilor.

Iarna nucleara, principalul efect al ridicarii de praf si fum ce vor permite doar razelor ultraviolete sa patrunda in atmosfera va cuprinde totul si cel mai probabil fiintele rationale ramase in viata vor avea de ales dintre moartea de foame sau cea prin sufocare.In nici un caz pamantul nu va mai putea fi exploatat si abia atunci oamenii vor constata, cu un gol in suflet ca si-au ucis pana si speranta.

In principiu zilele omenirii sunt numarate, dupa cum ne transmite si autorul prin mesajul textului, implicarea mediului in experimente daunatoare a dezlantuit dezastrul.

La fel cum a concluzionat si Naron, am inceput frumos, am evoluat mai repede ca altii dar tocmai acest avant ne-a impus o ignoranta ce ne va involua moral pana la autodistrugere.
Comentarii Raportează abuzul! Mulţumesc (1)Evaluează iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii