Răspunsuri

2014-03-04T20:30:23+02:00
Intr-un depozit s-au adus intr-o zi 4,3 t de cereale, iar in a doua zi de trei ori mai mult. Cate tone de cereale se afla in acel depozit? Sper ca te-am ajutat.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T23:32:14+02:00
Determinati semisuma numerelor A si B , stiind ca :
  A = 0,1 + 0,2 + ... + 0,9

  B =  \frac{9}{10} +  \frac{8}{10} + ... +  \frac{1}{10}

Este o problema de 7 stele .
2 3 2