SALUT! Imi puteti spune si mie niste ghicitori de halloween ,adica sa se refere la (ex:vapir,zombi,fantoma,mumie), Puteti sa le luat si din romana si sa le traduceti in engleza si as vrea si raspunsu. MULTUMESC

2

Răspunsuri

2014-11-06T11:11:21+02:00
1.Care-i noaptea minunata,De magie-nconjurata,De dovleci  si vrajitoare,Care-i oare?(Noaptea de Halloween)
1.
What wonderful night,The magic-surrounded,The pumpkins and witches,What is it?(Halloween Night)
2.
Hai ghiceste, care-i oare,
Noaptea infricosatoare,
Cu vampiri, mumii, schelete
Vrajioare-far’ de pereche?
(Noaptea de Halloween)
2.
Hai guess that's it,Night scaryWith vampires, mummies, skeletonsSpell flagship 'pair?(Halloween Night)
Comentariul a fost şters
Serios?
Frate nu are cum :)))
Comentariul a fost şters
That's what you need! You've been unfair about your score given to Locker!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T11:36:07+02:00
1 el are dinti mari si  el iubeste sa bee sange . (vampirul )
1 he has big teeth and  he love to drink  blood . ( vampire)
2 el are pielea verde lui ii place sa manance creiere si carne de om ( strigoiul / zombi )
2 he has green skin he like to eat brains and human meat . (zombie)
3 acesta  este alb si poate sa se duca prin orice ( fantoma )
3 is  white and it can go throw everything .(ghost )
4 acesta nu este mama ta . (  mumia )
4 it is not your mum . (mummy )
5 Aceasta poate face licori si poate zbura cu o matura . ( vrajitoarea )
 5 It can make potions and it is flying with a broom . ( witch )
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
na ca asta e tot
Comentariul a fost şters
Locker, răspunsul tău este complet eronat!