Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T10:57:48+02:00
A-si veni in fire -A se trezi la realitate 
A scoate pe cineva di fire -Al enerva 
A-si tine firea -A se stapani 
A se pierde cu firea-A nu se mai stapani 
2014-11-06T11:05:29+02:00
Om in toata firea - matur
a-si veni in fire - a se trezi
a scoate pe cineva din fire- a enerva, a scoate din sarite
a-si tine firea - a-si controla comportamentul
ai uitat cu a se perde cu firea
multumesc
a se enerva