Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T10:41:25+02:00
Ecuatorul este linia imaginara situata la jumatatea distantei dintre cei doi poli, impartind Pamantul in 2 emisfere egale
Paralele sunt liniile imaginare ce impart pamantul...au ca unitate de masura latitudinea...Sper ca te-am ajutat
3 3 3
2014-11-06T10:42:20+02:00
Meridianele si paralele sunt  linii imaginare cu ajutorul carora putem gasi anumite puncte pe glob.
ecuatorul este o linie imaginara care desparte pamantul in doua parti egale, formandu-se doua emisfere(EMISFERA NORDICA SI EMISFERA SUDICA)
Meridianele sunt linile drepte care unesc cei doi poli iar paralelele sunt linile imaginare care despart cei doi poli.
iar ecuadorul este o linie iamginaracare desparte pamantul in doua parti egale
Comentariul a fost şters