Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T10:10:31+02:00
Pe ulița din satul bunicii se plimba o rață.
Colegul meu locuiește pe altă stradă.
Între cele două case este o potecă.
În drum spre pădure am ales să merg pe o cărare .
cu plăcere
mulțumesc pt. coroană
eu iti multumesc
2014-11-06T10:17:23+02:00
Am colindat toata ulita satului
eu locuiesc pe o strada din centrul orasului
am mers pe poteca din padure
am urcat la Babele pe o carare
2 4 2