Răspunsuri

2014-11-06T09:29:10+02:00
Caută in doom acolo vei găsi si numărul de litere,sunteți si unde se pune accent
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T09:29:38+02:00
Antic-a,duminica-i ,ianuarie-i,regizor-i,bolnav-o,dusman-u,jilav-i,sever-e,caracter-e,editor-e,matur-a,tranzistor-o,debut-e,fenomen-e,penurie-e,veriga-i
ianuarie cade accentul pe i ia-nua-riiiiii-e vezi acel i
la i din ri
al doilea
ok ms
cu placere