Răspunsuri

2014-11-06T09:01:54+02:00
115 , 120 , 125 , 130, 135 , 140 , 145 , 150 .
E simplu trebuie sa se imparta exact la 5 .
Si e si mai simplu daca ati facut criteriul de divizibilitate cu 5 .
Sper ca sunt bune si ca te-am ajutat \!
Ajutooor!!! http://brainly.ro/tema/291460
multumesc frmos :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T09:03:48+02:00
E foarte usor dac ai calculatorul in fata sau doar calculezi cu mintea dar neh... 115,120,125,130,135,140,145,150
si mai esti si la liceu...
Ajutooor!!! http://brainly.ro/tema/291460
ms
npc si eu mersi mult