Răspunsuri

2014-11-06T08:55:59+02:00
Titlul ce te legeni explica pe scurt continutul textului "Ce te legeni Codrule".Mai pe scurt explica esentialul textului.
dami detalii ca nam inteles
Adica acesta expresie cuprinde rezumatul textului , se refera la toamna>
ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T09:00:35+02:00


Titlul 'Ce te legeni...' este o interogatie retorica adresata de catre poet codrului si,totodata,o imagine motorie, ia sentimentul de istete este sugerat prin punctele de suspensie,ca indemn la meditatie si gandirea profunda asupra timpului trecator.



7 4 7