Răspunsuri

2014-03-04T20:06:36+02:00
Nunta este socotită din vechime o taină ca şi naşterea şi moartea: spre deosebire de acestea însă, omul participă la nuntă conştient în ceasul de floare al vieţuirii sale. Dacă naşterea corespunde zorilor vieţuirii şi moartea amurgului, nunta este ceasul de amiază, cel mai limpede pentru om, dar şi cel mai greu tocmai datorită acestei limpezimi.

Nume purtat de bărbat în ziua sau în preajma căsătoriei sale.
Lampă mică cu ulei
Nunta= -
Mire=nume pe care il poarta un barbat in ziua nuntii Candela=lampa\felinar untdelemn-ulei
va multumesc foarte mult
sPER CA TI-AM FOST DE-AJUTOR
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T20:11:40+02:00
Nunta - O ceremonie si/sau civila, in timpul careia se sarbatoreste inceputul unei casatorii.
Mirele - Nume purtat de barbat in ziua sau in preajma casatoriei sale.
Candela - Lampa mica cu ulei, care se pune la icoane sau la morminte sau care servea, in trecut, la iluminat.
Untdelemn - Ulei comestibil extras din masline
Sper ca te-am ajutat. Succes
Nunta =o ceremonie care face o femeie si un barbat la biserica ei fac nunta ca sa se lege pe veci sa steie inpreuna la bine si la rau...
Mirele = este barbatul femei el se inbraca in custum el ii da inelul sotiei si ea lui!!!!
Candela = este un obect din fier sau plastic pe care o tii in casa sau la biserica ....... Untdelemn=uleiul de : masline , floarea soarelui si acest cuvant este regionalis....... POATE TEM AJUTAT CU CEVA..!!!
multumesc vlasieele!
CU PLACERE DAR PACAT CU NU ESTE BUN!!!!!!!!!