Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T08:00:49+02:00
(a,b)•[a,b]=a•b Foloseste relatia asta.
[a,b]=175:5
[a,b]=35
Mersi
Npc
Vroiam sa fiu sigura daca e bine cum am facut :)
2014-11-06T08:48:06+02:00
Prima data le descompui in produse de factori primi.
Apoi la c.m.m.m.c iei factori comuni si necomuni o singura data la puterea cea mai mare si ii inmultesti intr ei . 
Iar la cmmd iei factori comuni la puterea cea mai mica o singura data  si ii inmultesti intre ei