Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T07:09:36+02:00
Avand in vedere ca de la copaci avem oxigen si tot ce este bun pentru omenire,din ei se pot face multe lucruri.Ei nu trebuie sa fie distrusi deoarece ei ne protejeaza de vanturile puternice,de ploile abundente si de alte catastrofe.Odata cu defrisarea acestora oricand este posibil ca o alunecare de teren sa se puna in miscare provocand multe accidenta sau chiar decese.
1 5 1
2014-11-06T07:17:58+02:00
Nu trebuie sa distrugem copacii , deoarece ei ne ofera oxigen , sustin pamantul , atrag ploile . Padurile sunt formate din copacii si sunt un adapos pentru animala si le ofera hrana