Răspunsuri

2014-11-05T23:41:39+02:00
Veselul caine se rostogoleaste in iarba plina cu roua diminetii.[Veselul Caine=inversiune]
Caldurosul soare isi arata razele de la prima ora a diminetii.[Caldurosul soare=inversiune]
Micul copil plangea neincetat.[Miculcopil=inversiune]
Batranul autor a scris cele mai frumoase opere.[Batranul autor=inversiune]
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T23:42:20+02:00
Vechea casa,coloratele ziduri,marele roman,frumosul baiat,delicata fata,pufosul puf,micuta fata,dragutul fluture,captivanta aventura,inteleptul poet
Inversiune este cand un adjectiv este inainte de substantiv.
2 5 2