1.Mentioneaza valoarea morfologica a fiecaruia dintre cuvintele subliniate din secventa: "Aceasta il POARTA pe Scrooge pe strazile Londrei si IL face partas la CONSERVATIILE dintreoamenii care l-au cunoscut in trecut pe personajul NOSTRU". Cuvintele subliniate le-am scris cu litere mari.!!
2.Precizeaza functia sintactica a cuvintelor subliniate din secventa: "Imagineza-ti un scenariu de ACEST fel, cat mai autentic, SCRIE-l intr-un text de maximum o pagina."

2

Răspunsuri

2014-11-05T23:04:17+02:00
1.  Poarta- verb predicativ
Il - pronume personal
conservatiile - substantiv comun,simplu
nostru - adjectiv pronominal posesiv 


Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T23:06:09+02:00
Poarta-verb predicativ Il-pronume personal Conservatiile-substantiv comun Nostru-adjectiv pronominal posesiv Acest-Atribut Adjectival Scrie-Predicat Verbal -l este Complement Direct
1 5 1