Răspunsuri

2014-11-05T22:53:26+02:00
Derivare: copilarie, desfacut, dezghetat, imbunat
Compunere: Fat-Frumos
Untdelemn
B.C.R.
Conversiune: ai pronumele si adjectivele demonstrative, nehotarate,etc...
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T22:56:27+02:00
derivate
cu prefix  necinstit  - ne+cinstit
cu sufix diminutival  - floricica - floare +icica
sufix augmentativ - casoi - casa+oi
sufix ce denumeste colectivitatea - mincitorime - muncitor+ime
prefixoide (cuvinte in limba lor de origine) - biologie - prefixoid bio (care inseamna viata) +logie (din ,,logos'' =cuvant)
sufixoide (cuvinte in limba lor de origine) - insecticic - insecte+ sufixoidul ,,cid'' (care inseamna ,,distrugator'')


cuvinte opuse=antonime
mare-mic
noapte-zi

cuvinte formate prin conversiune =schimbarea valorii gramaticale
Tanarul mergea pe strada - tanar=substantiv
Baiatul tanar o privea - tanar=adjectiv