Răspunsuri

2014-11-05T22:44:18+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T22:46:26+02:00
Inversul unui numar rational x (diferit de 0) este  x^{-1} = \frac{1}{x}
Exemple:
Inversul lui: 1 este 1
                  2 este 1/2
                  3 este 1/3
                  4 este 1/4 
                  ..............
                  4/5 este 5/4
                  10/3 este 3/10
                  50/51 este 51/50
                  ........................
                  -7 este -1/7
                  -7/8 este -8/7
                  5,6 este 1/5,6
                  
4 4 4