Explicatia in engleza si in romana : dull,hustle and bustle,inspiration,close and hand,chat ,community spirit,put up with the constant,under,huge,ranch,healthy ,fresh,droughts,isolated,crops,local,facilities

2

Răspunsuri

2014-11-05T22:22:13+02:00
Constant, sub, frumos, ranch, sanatoase, proaspete, secete, izolate, culturi, locale, facilitati
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T23:26:31+02:00
Dull=plictisitor
hustel and bustel=agitatia
inspiration=inspiratie
close and hand=departe de mana
chat=conversatie
community spirit=spiritul de comunitate
put up with the constant=pune sus cu constanta
under=in
huge=urias
healthy=sanatos
fresh=proaspat
droughts=seceta
isolated=izolate
crops=culture
local=locale
facilitie=fabrica
mersi mult
cu placere
Tu ai 2 greșeli:ai tradus 'put up with' complet eronat!