Răspunsuri

2014-11-05T22:13:36+02:00
Atmosfera care se creeaza aici, cana cu vin, concurenta intre povestitori, prezenta frumoasei hangite etc
11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T22:20:15+02:00
     Păi este un timp al poveștilor și al belșugului: "lăutarii cântau fără oprire [...] meşteri frigeau hartane de berbeci [...] Ancuţa cea tânără tot ca mă-sa [...] împărţea vin şi mâncări, râsete şi vorbe bune." Totul exprima veselie, bună-stare ca un paradis pierdut. 
     Poveştile spus au valoare de monedă universală, iar începutul fiecăreia este precedat de un adevărat ritual, având ca scop captarea atenţiei, sporirea suspansului.
37 4 37