minte ca a unei furnici
poetul ca si soldatul
cerul ca marea
stelele ca licuricii
grădina ca părurea
Frumoasa ca ziua. :*
Padurea ca gradina. happy
Craiasa ca un inger.winking
bravo ! hao
Craiasa frumoasa cum un inger
Funda albastra ca marea(oceanul)
Funda mica ca furnica!
felicidar

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T22:13:54+02:00
Fata alba ca matreata
farfurie goala ca interiorul covrigului
baiat speriat ca soarecele de pisica
miere dulce ca zaharul
soare incantator ca o floare
masina rapida ca racheta
batran aspru ca corectorul de la bac
floare gingasa ca un bebelus
caiet rupt ca felia de paine
balta albastra ca cerul
oaie alba ca norii
gigel frone canta ca conchita
foc aprig ca iadul
sat mare ca un oras
oras mic ca un sat
leu sanatos ca un doctor
prajitura dulce ca mierea etc
amar ca pelinul
iute ca sageata
tare ca otelul
dur ca lamele gilette
2014-11-05T22:16:39+02:00
Alb ca zapada
plapind ca ghiocelul
dulce ca mierea
speriat ca ariciul
PERFECTA CA MAMA 
batrina ca copacul
zglobiu ca copilul
rapid ca jaguarul
tacut ca pestele
mulrticolor ca acoarela
1 3 1