Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T22:18:38+02:00
Orice numar natural (x) se poate scrie sub forma 3k+r, cu r∈{0,1,2}
Daca x=3k+r, atunci x²= M_{3} + r² =  M_{3} + {0,1,4} =  M_{3} + {0,1}.
Deci un patrat perfect poate avea forma  M_{3} (3n) sau  M_{3} +1 (3n+1) ...dar nu poate avea forma  M_{3} +2 (3n+2).

Proprietate folosita :  (a+b)^{n} =  M_{a} + b^{n} .
2 5 2
2014-11-05T22:26:26+02:00