A)) Intr-un liceu toti elevii cunosc cel putin una din limbile vechi: latina si greaca. 65% din elevi stiu latina, iat 75%- limba greaca. Ce parte din elevi cunoaste ambele limbi??? b)) 65% din iepurii pe care-i creste Mihai prefera morcovul, 20% prefera in egala masura morcovul si varza. Ce parte din iepuri prefera varza???

2

Răspunsuri

2014-11-05T22:09:49+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T22:39:06+02:00
A ) 100% - 65% = 35% nu stiu latina
     100% - 75% = 25% nu stiu greaca
     100% - 35% - 25% = 40% stiu sigur latina si greaca

b )  100% - 65% = 35% prefera varza

35% prefera varza, dar nu prefera morcovul. 35% + 20% = 55 % prefera varza, din care 35% nu prefera morcovul. Raspuns 55%. Scuze, s-a interrupt internetul.
mersi !!