Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T21:38:16+02:00
- A se ruga cu cerul, cu pamantul(cu insistenta).
- La pamant (intins).
-Ca de la cer la pamant.
-A da ceva la pamant (a narui).
-A lasa toate la pamant.
-Parca a intrat in pamant.
-Ca din pamant(neasteptat).
-A se sterge de pe fata pamantului.
-A tacea ca pamantul.
-Obiceiul pamantului.
3 4 3
2014-11-05T21:38:49+02:00
Pamantul pe care s-a uscat.
Pamantul ( Terra) are sase continente.
1 4 1