Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T21:28:59+02:00
Mass-media =mijloace
panaceu = universal
conjunctura = ceva de moment
a-si aduce aportul = pleonasm, deoarece cuvantul ,,aporter'' in limba franceza inseamna ,,a aduce'', corect este ,, a-si aduce contributia'' sau ,,a avea un aport deosebit la''...
2014-11-05T21:31:46+02:00
Mass-media=mijloace ale caror informatii au legatura cu stirile TV,radio,press,internet... Panaceu=univers Conjunctura=actiune facuta pe moment Aport=a aduce ceva