Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T21:26:27+02:00
2¹⁰⁰:[2⁵°·2⁴⁸+(2¹⁰·2¹⁵)⁵:2²⁷+(5⁷⁶:5⁷⁵-3)⁹⁰·2⁸+2⁹⁸]=2¹⁰⁰:[2⁹⁸+(2²⁵)⁵:2²⁷+(5¹-3)⁹⁰·2⁸+2⁹⁸]=2¹⁰⁰:[2⁹⁸+2¹²⁵:2²⁷+2⁹⁰·2⁸+2⁹⁸]=2¹⁰⁰:[2⁹⁸+2⁹⁸+2⁹⁸+2⁹⁸]=2¹°°:(2⁹⁸x2²)=2¹°°:2¹°°=1



2014-11-05T21:42:36+02:00
2^{100}: [ 2^{98} + (2^{25}) ^{5} : 2^{27} + ( 5 - 3)^{90} . 2^{8} + 2^{98}] = 2^{100} : [2^{98} + 2^{125} : 2^{27} + 2^{90} . 2^ {8} + 2^{98}] = 2^{100} : [ 2^{98} + 2^{98} + 2^{98} + 2^{98}] = 2^{100}: 2^{98} = 2^{2} =4