Răspunsuri

2014-11-05T21:23:10+02:00
(3²¹+3 ²°+3 ¹⁹):39=3¹⁹*(3²+3+1):39=3¹⁹*13:39=3¹⁹*3⁻³=3¹⁶=(3⁸)²  deci este patrat perfect

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T21:44:27+02:00
( 3 la puterea 21 + 3 la puterea 20 + 3 la puterea 19 ) : 39 =
= 3 la puterea 19 ( 3 la puterea 2 + 3 la puterea 1 + 1 ) : 39 =
= 3 la puterea 19 ( 9 + 3 + 1 ), totul : 39 =
= 13 ori 3 la puterea 19, totul impartit la 3 x 13 =
= 3 la puterea ( 19 - 1) =
= 3 la putera 18 =
= 3 la puterea 9 ori 2 =
= ( 3 la puterea 9 ), totul la patrat
1 5 1