Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T21:22:14+02:00
Aria tringhiului= Aria bazei · h .
Să zicem că pe triunghi îl notăm astfel: a, b , c , d.
A se află în vârf, b și c deoparte și de alta a triunghiului, iar d se află pe latura bc.
Și astfel ar veni: BC·AD (înălțime).
Sper că ai înțeles. Baftăă!
2 5 2
2014-11-05T21:22:19+02:00
Uite formula ariei unui triunghi si trebuie sa iti dai sema imediat cum se calcluleaza: A- mare de mana =b-baza ori h-inaltime totul supra 2.