Răspunsuri

2014-11-05T21:27:12+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
UNII MUNCESC PANA MOR, SI ALTII BEAU CU CAPUL GOL
SARGUINTA E MAMA NOROCULUI               

6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T21:31:21+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

Munca:Dumnezeu hraneste pasarile care dau din aripi.

Pasarea care se trezeste devreme prinde rama.

Omul e dator sa munceasca,sa nu-l gaseasca moartea șezând.

A muncit o vară si a cheltuit intr-o seara.

Unii muncesc pana mor,si altii beau cu capul gol.

Cine nu munceste cu lipsa traieste.

Cine munceste hrana agoniseste.

Sirguinta:Sarguinta e mama norocului.

Sarguinta tese panza,iar lenea perde vremea.

Experienta se capata prin sarguinta.

Gospodarul bun de la poarte se cunoaste.

Capul greu se sprijina in mana usoara si invers.

7 3 7