Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2013-12-02T16:51:40+02:00
Sunt mai multe clasificari. Propozitie principala sau secundara.  Sau la ce clasificare te referi?
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-02T19:46:05+02:00
A . dupa rolul in fraza = principala
                                   =secundara
B. dupa scopul comunicarii :
                 1 . enuntiativa  = propriu - zisa
                                         = optativa
                                          = imperativa 
                 2. interogativa = propriu - zisa 
                                          = optativa  
C. si cele interogative si cele enuntiative pot fi : 
                                     1. exclamative
                                     2.neexclamative
D.dupa alcatuire = simple
                           =dezvoltate
E.dupa aspect = afirmative
                       = negative
       
     Sper ca ti-a fost de folos.....schema nu este luata de pe internet , ci este spusa de un profesor din scoala mea , foarte bun......     

                 
1 5 1